Postupak povrata robe

Kako ste kupili proizvode koje želite vratiti? 

ANP-i i Registrirane stranke koji su kupili proizvode izravno od Amwaya molimo da slijede postupak opisan u nastavku. Ako ste proizvode kupili od drugog ANP-a, molimo vas da se izravno obratite toj osobi koja će obraditi povrat za vas. Ako ste proizvode kupili kao Gost primit ćete upute o povratu u e-mailu s potvrdom narudžbe.

Postupak za ANP-e i Registrirane stranke

Da biste ispunili zahtjev za povrat, morate se prijaviti na račun, otići na „Povijest narudžbi”, odabrati narudžbu i pokrenuti postupak povrata tako da pritisnete gumb „Povrat”. Slijedite izbornik kako biste uspješno predali zahtjev. Primit ćete e-mail s potvrdom povrata u kojem će se nalaziti upute za slanje pošiljke Amwayu.

1 Prijavite se.

2 Idite na „Povijest narudžbi”.

3 Odaberite narudžbu za povrat.

4 Pritisnite gumb „Povrat”.

5 Slijedite izbornik kako biste uspješno predali zahtjev.

6 U pretincu za ulaznu poštu potražite daljnje upute.

Pošiljku uvijek pošaljite pod referentnim brojem povrata. Zatražite uslugu preuzimanja pošiljke (kao što je opisano u e-mailu s potvrdom povrata) i sačuvajte broj za praćenje za svoju arhivu. Nakon dolaska paketa u Amway, provjerava se roba i dokumenti radi cjelovitosti i točnosti činjenica u skladu s pravilima za povrat robe (vidi u nastavku). Ako je primjenjivo, bit će izdan povrat ili zamjena.

Ovaj se postupak primjenjuje samo kada su ANP-i ili stranke kupile robu izravno od Amwaya. Stranke koje su kupile robu od svog ANP-a moraju se obratiti ANP-u radi povrata robe.

Opća pravila za povrat robe

Stanje proizvoda:
Prihvaćaju se samo oni proizvodi koji:
  • imaju nedostatak,
  • isporučeni su u oštećenom stanju, što nije moguće utvrditi odmah u trenutku dostave,
  • vraćeni su ANP-ima ili strankama na temelju jamstva zadovoljstva koji je na snazi u konkretnom slučaju.

Oštećeni proizvodi ili proizvodi koji nisu prikladni za preprodaju zbog neodgovarajućeg skladištenja i/ili uporabe neće biti prihvaćeni i bit će vraćeni.

Troškovi dostave: povrati su besplatni ako upotrijebite uslugu preuzimanja pošiljke. Zahtjevi za povrat: automatski će se izbrisati ako se proizvodi ne vrate Amwayu u roku od 3 mjeseca.
Podmirivanje računa: iznos povrata bit će direktno vraćen na račun u skladu s odabranim načinom povrata. Povrati promotivnih proizvoda / kompleta: kompleti i promotivni proizvodi mogu se vratiti samo ako su cjeloviti.