UPUTE ZA POVRAT PROIZVODA
POSTUPAK POVRATA ROBE
Ovaj se postupak primjenjuje samo kada su ANP-i ili stranke kupile robu izravno od Amwaya. Stranke koje su kupile robu od svog ANP-a moraju se obratiti ANP-u radi povrata robe.
1. Ispunite svoj zahtjev za povrat robe klikom na važeće informacije. U roku od 24 sati tijekom radnog vremena zaprimit ćete e-mailom svoju etiketu za povrat robe.
2. Ispišite etiketu za povrat, stavite je na pakiranje koje želite vratiti, zadržite broj za praćenje radi svoje evidencije i dostavite svoj paket u lokalnu poštu. Nakon dolaska paketa, provjerava se roba i dokumenti radi cjelovitosti te točnosti činjenica u skladu s pravilima za povrat robe (vidi u nastavku). Ako je primjenivo, bit će izdan povrat ili zamjena.
Opća pravila za povrat robe
1. Stanje proizvoda
Prihvaćaju se samo proizvodi koji:
– imaju nedostatak;
– isporučeni su u oštećenom stanju, što nije moguće utvrditi odmah u trenutku dostave;
– vraćeni su ANP-ima ili strankama na temelju jamstva zadovoljstva koji je na snazi u konkretnom slučaju.
Oštećeni proizvodi ili proizvodi koji nisu prikladni za preprodaju zbog neodgovarajućeg skladištenja i/ili uporabe neće biti odobreni i bit će vraćeni.
2. Troškovi prijevoza
Troškove prijevoza plaća Amway, ako koristite Amway etiketu za povrat robe.
3. Podmirivanje računa
Iznos povrata bit će direktno vraćen na račun u skladu s odabranim načinom povrata.
4. Povrati promotivnih proizvoda / kompleta
Kompleti i promotivni proizvodi smiju se vratiti samo ako su cjeloviti.