UPUTE ZA POVRAT PROIZVODA

POSTUPAK POVRATA ROBE

Ovaj se postupak primjenjuje samo kada su ANP-i ili stranke kupile robu izravno od Amwaya. Stranke koje su kupile robu od svog ANP-a moraju se obratiti ANP-u radi povrata robe.

1.   Ispunite svoj zahtjev za povrat robe klikom na važeće informacije. U roku od 24 sati tijekom radnog vremena zaprimit ćete e-mailom svoju etiketu za povrat robe.

2.   Ispišite etiketu za povrat, stavite je na pakiranje koje želite vratiti, zadržite broj za praćenje radi svoje evidencije i dostavite svoj paket u lokalnu poštu. Nakon dolaska paketa, provjerava se roba i dokumenti radi cjelovitosti te točnosti činjenica u skladu s pravilima za povrat robe (vidi u nastavku). Ako je primjenivo, bit će izdan povrat ili zamjena.

Opća pravila za povrat robe

1. Stanje proizvoda

Prihvaćaju se samo proizvodi koji:

 – imaju nedostatak;

 – isporučeni su u oštećenom stanju, što nije moguće utvrditi odmah u  trenutku dostave;

 – vraćeni su ANP-ima ili strankama na temelju jamstva zadovoljstva koji je na snazi u konkretnom slučaju.

Oštećeni proizvodi ili proizvodi koji nisu prikladni za preprodaju zbog neodgovarajućeg skladištenja i/ili uporabe neće biti odobreni i bit će vraćeni.

2. Troškovi prijevoza 

Troškove prijevoza plaća Amway, ako koristite Amway etiketu za povrat robe.

3. Podmirivanje računa

Iznos povrata bit će direktno vraćen na račun u skladu s odabranim načinom povrata.

4. Povrati promotivnih proizvoda / kompleta 

Kompleti i promotivni proizvodi smiju se vratiti samo ako su cjeloviti.