Registrirajte se kao stranka i ostvarite 12% popusta na sve proizvode!

Dostava i opcije plaćanja

Amwayeve proizvode možete naručiti kad god želite. Odaberite način plaćanja i dostave koji vam najviše odgovara. 

Amwayeve proizvode možete naručiti kad god želite. Odaberite način plaćanja i dostave koji vam najviše odgovara. 

Opcije plaćanja

Izravno terećenje

Uplata će biti prenesena s vašeg bankovnog računa izravnim terećenjem. Možete ovlastiti banku za izravno plaćanje Amwayu. Broj računa za bankovni prijenos: žiro račun 5251-1557.

Kreditna kartica

Plaćanje će se provesti kreditnom karticom registriranom na Amway Online. Koristite svoje navedene kreditne kartice u odjeljku „Moje kreditne kartice".

Opcije dostave

Amway nudi razne mogućnosti dostave. Optimizirajte svoje troškove odabirom odgovarajuće dostave za veličinu vaše narudžbe i lokaciju. Dostupne opcije uključuju:

Kućna dostava

DDefinirajte svoju kućnu i alternativu adresu u odjeljku „Moje adrese".. Možete direktno odabrati dok naručujete.

Jednokratna adresa

Izravno unesite adresu za dostavu prilikom naručivanja.

Pošalji drugom ANP-u

Narudžba će biti isporučena na zadanu adresu određenog ANP-a.


Naknade za dostavu

Ovisno o usluzi dostave i vrijednosti narudžbe, naplata će biti obavljena prema sljedećem:

DOSTAVNA SLUŽBA VRSTA DOSTAVE POGODNOSTI BESPLATNE dostave TROŠAK DOSTAVE
INTEREUROPA Dostava na kućnu adresu ANP-i i Gosti: narudžbe u vrijednosti od 280.00 HRK (uklj. PDV)  40.99 HRK
(uklj. PDV)

ANP-i: grupne narudžbe u vrijednosti od 800.00 HRK (uklj. PDV)


Često postavljana pitanja

Gdje mogu zaprimiti svoju narudžbu?

Može se poslati na odabranu adresu (dom, posao itd. – nikada poštanski pretinac).

Može li se država/regija dostave razlikovati od zemlje/regije kupnje?

Ne. Zemlja/regija dostave mora uvijek biti ista ona zemlja/regija gdje je obavljena kupnja.

Koliko je potrebno vremena da stigne moja narudžba? 

INTEREUROPA Kućna dostava – Naručivanje: cijeli dan – Rok dostave: 2 – 3 radna dana.
Za dostavu na otoke treba uračunati 2 dodatna radna dana
P.S. Vaša narudžba bit će predana našem skladištu na obradu čim bude plaćena i potvrđena. 
Nakon što primite potvrdu narudžbe, to je trenutak kada možete uzeti u obzir gore navedena vremena dostave.

Koliko plaćam uslugu dostave?

Molimo vas pogledajte tablicu „Naknade za dostavu” na stranici Opcije dostave i plaćanja.

Kada ću moći pratiti svoju narudžbu? 

Nakon otpreme narudžbe s našeg skladišta moći ćete na stranicama usluge za praćenje (Track & Trace) vidjeti je li prijevoznik zaprimio elektroničku poruku.

Kako funkcionira praćenje paketa? 

U pregledu povijesti narudžbi možete potražiti broj(eve) za praćenje. Kada kliknete broj paketa bit ćete preusmjereni na prijevoznikovu internetsku stranicu za praćenje dostave.
 Tamo ćete pronaći najnoviji status svog paketa.
Kada na e-mail primite potvrdu o isporuci narudžbe, ona će također sadržavati broj(eve) paketa i izravnu vezu na prijevoznikovu internetsku stranicu za praćenje dostave.

Mogu li promijeniti način isporuke svoje pošiljke?

Da. Molimo, kontaktirajte vaš lokalni odjel za odnose sa strankama putem telefona ili pošaljite email na adresu: amway_croatia@amway.com. Možete promijeniti datum isporuke i adresu za dostavu.

Što to znači kućna dostava?

Ako ste odabrali kućnu dostavu, kada vaša narudžba izađe iz skladišta poslat ćemo vam e-mail s potvrdom da su vaši proizvodi poslani.
Taj e-mail sadrži broj za praćenje s vezom na internetsku stranicu prijevoznika, a na kraju će vam prijevoznik poslati SMS ili e-mail kako bi vas obavijestio o dostavi.

Što je to postupak „Dostava do točke preuzimanja?

Dostava do točke preuzimanja može se odabrati tijekom postupka naplate. Nakon odabira adrese za dostavu možete odabrati opciju „Dostava do točke preuzimanja”. Prilikom unosa poštanskog broja prikazat će vam se dostupne točke preuzimanja. Vaša narudžba bit će pohranjena na točkama preuzimanja 5 kalendarskih dana prije nego što bude vraćena u naše skladište.

Mogu li pratiti svoju narudžbu?

Da, možete, za dodatne detalje i opis pogledajte Često postavljana pitanja u odjeljku Opcije dostave i Kako pratiti svoj paket.

Mogu li ukloniti proizvode iz svoje narudžbe?

Da, sve dok niste potvrdili narudžbu, možete dodavati i uklanjati proizvode iz svoje košarice.

Mogu li otkazati svoju narudžbu?

Ako je vaša narudžba provjerena i potvrđena, obratite se lokalnom Odjelu za odnose sa strankama kako biste dobili daljnje savjete o postupanju s otkazivanjem narudžbe.

Što trebam napraviti ako dobijem pogrešan proizvod, manje proizvoda i dodatan proizvod?

Vaš/i paket(i) se djelomično odabiru automatski, a djelomično ručno. Nažalost, pogreške se događaju.  Kada se dogodi pogreška kod vaše narudžbe, nazovite ili pošaljite e-mail svom lokalnom kontaktnom centru kako bi oni mogli preuzeti daljnje postupanje.

Što trebam učiniti ako primim oštećeni predmet/narudžbu?

Nažalost, ponekad se proizvodi i paketi tijekom prijevoza oštete. Kako biste mogli ispravno pratiti, imajte na umu sljedeće što je vrlo korisno riješiti s vašim lokalnim prijevoznikom:

  • Kada je na vašem kartonu vidljivo oštećenje, označite to na dokumentu/dlanovniku kada potpisujete primitak paketa. 
  • Imajte na umu da ako niti jedan proizvod nije oštećen, nažalost došlo je do oštećenja kutije za dostavu, ali jedna od svrha kutije za dostavu je zaštita pošiljke.
  • Korisno je napraviti fotografiju kutije za dostavu i uključiti je u svoju komunikaciju s vašim kontaktom u lokalnom Odjelu za odnose sa strankama.
  • Kada je proizvod oštećen,pošaljite fotografiju sadržaja kutije kako bismo imali jasan uvid u kom stanju je zaprimljen sadržaj kutije.  To možete također uključiti u vaš e-mail vašem Odjelu za odnose sa strankama.
  • Slanje vaše obavijesti je vremensko ograničeno, pa vas molimo da ovo prijavite u roku od 7 kalendarskih dana lokalnom Odjelu za odnose sa strankama.

Naplaćuje li se povrat proizvoda?

Da, morate platiti standardne poštanske troškove. Amway vraća poštanske troškove povrata ako koristite Amway etiketu za povrat robe.

Kako mogu provesti povrat robe?

Vraćanje narudžbe je jednostavno
1. Prijavite se na vaš korisnički račun i otvorite Moj ured.
2. Otvorite stranicu Povijest narudžbi putem stavke Moje narudžbe.
3. Pronađite narudžbu koju želite vratiti i kliknite vezu Podaci o narudžbi pored nje.
4. Kliknite Povrat i slijedite upute.

Gdje mogu pronaći svoju potvrdu/račun?

Računi su priloženi u vašim e-mailovima o potvrdi dostave. Također možete preuzeti PDF verzije svojih računa u stavci „Podaci o narudžbi” kojoj možete pristupiti putem opcije „Moj ured”. Imajte na umu da je „Moj ured” dostupan nakon prijave.

Što će se dogoditi ako na kraju odlučim zadržati proizvod?

Ako na kraju odlučite zadržati proizvod, otkažite povrat u stavci „Pojedinosti o povratu”. Povrate možete pronaći u stavkama „Povijest narudžbi” i „Moji povrati”. 

Kada ću dobiti povrat novca za moje vraćene proizvode?

Kad prijevozniku predate povratni paket, bit će potrebno približno 2-3 radna dana da on stigne do točke za preuzimanje paketa. Dva puta tjedno povratni se paketi šalju se u Amwayevo skladište.
U ovom postupku povrat sredstava možete očekivati između 12 i 14 radnih dana. 
Molimo vas zapamtite: Povrati koji su zaprimljeni i obrađeni prije 26. u mjesecu bit će uključeni u pregled nagrada u tekućem mjesecu. 
Nakon toga, bit će provedeno usklađivanje u sljedećem mjesecu.