Registrirajte se kao stranka i ostvarite 12% popusta na sve proizvode!

Izradite obnavljajuću narudžbu

Uštedite novac i vrijeme - jednostavno kupujte svoje omiljene proizvode!

Uštedite novac i vrijeme - jednostavno kupujte svoje omiljene proizvode!

Ne možete živjeti bez dnevne doze odabranih proizvoda NUTRILITE™? Sada možete redovito primati svoje omiljene proizvode bez gnjavaže s ponovnim naručivanjem.

Amwayeva obnavljajuća narudžba naša je besplatna usluga* namijenjena isključivo registriranim strankama. To je vaša jedinstvena prilika da prikladne omiljene proizvode NUTRILITE dobijete dostavljene na kućni prag – baš kad ih zatrebate.

PRIVLAČNE UŠTEDE

Štedite 5% na svakoj isporuci obnavljajuće narudžbe od samog početka.

VIŠE POGODNOSTI

  • Izradite obnavljajuću narudžbu samo jedanput i imat ćete više vremena za druge zadatke
  • Fleksibilno odaberite datum isporuke između 1. i 25. u mjesecu
  • Nema skrivenih naknada*, jednostavno promijenite ili otkažite u bilo kojem trenutku

*Mogu se primijeniti standardne naknade za dostavu

BIRAJTE IZMEĐU OVIH PROIZVODA

Koje proizvode NUTRILITE možete dobiti putem Amwayeve obnavljajuće narudžbe? Istražite trenutačni odabir prikladnih iznimno kvalitetnih i vrlo učinkovitih vitamina i dodataka prehrani iz linije NUTRILITE. Za svakodnevnu dozu vitamina, zdrav način života i ojačan imunološki sustav.

Često postavljana pitanja

Kako mogu postaviti obnavljajuću narudžbu?

Obnavljajuća narudžba vrlo se jednostavno izrađuje.
Da biste imali koristi od Amwayevih obnavljajućih narudžbi, morate biti registrirana stranka. Najprije se prijavite na svoj Amway račun. U stavki Povijest narudžbi pronaći ćete obrazac Obnavljajuće narudžbe.

  • 1. korak: Potražite prikladne proizvode koje volite i dodajte ih u obnavljajuću narudžbu.
    Molimo vas zapamtite: Za ovu je uslugu ograničen popis dostupnih proizvoda!  
  • 2. korak: Postavite svoj osobni raspored dostave.
    Odaberite datum početka i isporuke koji vam najviše odgovara. Fleksibilno odaberite bilo koji dan između 1. i 25. u mjesecu. Također možete odabrati učestalost isporuke.
  • 3. korak: Odaberite način dostave.
    Možete birati između kućne adrese i mjesta preuzimanja.
  • 4. korak: Odaberite način plaćanja.
    Odaberite kreditnu karticu. Molimo vas zapamtite: Iznos će biti naplaćen samo na dan narudžbe.
  • 5. korak: Potvrdite svoje podatke i pošaljite obnavljajuću narudžbu.
    Gotovo! Sad se možete veseliti primitku omiljenih proizvoda na odabrani datum.

Kada završava moja obnavljajuća narudžba i mogu li je prije obustaviti?

Nema unaprijed definiranog završetka Amwayeve obnavljajuće narudžbe. Međutim, možete ju u bilo kojem trenutku izmijeniti odnosno trajno ili privremeno deaktivirati. Jednostavno se prijavite na svoj račun i otvorite detalje narudžbe ili stranicu Obnavljajuće narudžbe kako biste promijenili postavke obnavljajuće narudžbe.

Kako mogu promijeniti narudžbu?

Obnavljajuće narudžbe možete slobodno promijeniti u bilo kojem trenutku. Jednostavno se prijavite na svoj račun i otvorite stranicu Obnavljajuće narudžbe, odaberite obnavljajuću narudžbu koju želite urediti i kliknite opciju “uredi” pored rasporeda, adrese ili plaćanja. Stranke također imaju mogućnost uređivanja popisa proizvoda.

Kako mogu promijeniti adresu za isporuku za Amwayevu obnavljajuću narudžbu?

Otvorite svoj Amway profil. U stavci Moje adrese u odjeljku Moj račun možete promijeniti adresu za isporuku. Imajte na umu da se ta adresa neće automatski dodijeliti vašim obnavljajućim narudžbama. Nakon dodavanja u profil, adresu ćete morati odabrati i na stranici za postavljanje obnavljajuće narudžbe.

Mogu li vratiti proizvod iz obnavljajuće narudžbe?

Da, možete vratiti bilo koji proizvod pridržavajući se standardnog postupka povrata.

Koji su intervali dostave dostupni?

Na izbor vam je dostupna dostava jedanput mjesečno, jedanput u dva mjeseca ili jedanput u tri mjeseca.

Zašto su dostupni samo proizvodi Nutrilite™?

Odgovarajući se proizvodi Nutrilite uzimaju svakodnevno, pa su stoga i logičan proizvod za Amwayevu obnavljajuću narudžbu. Naime, lako je procijeniti kada je potrebno nadomjestiti te proizvode.  U budućnosti ćemo možda uključiti i druge popularne proizvode koji su prikladni za redovitu dostavu.

Kome se mogu obratiti s drugim pitanjima o Amwayevim obnavljajućim narudžbama?

Pošaljite e-poruku na adresu infocenter-hr@amway.com.

Što će se dogoditi ako proizvod nije dostupan za neku od isporuka?

Prilikom postavljanja obnavljajuće narudžbe možete odabrati treba li narudžbu isporučiti ako u trenutku njezina izvršenja bilo koji od proizvoda privremeno nije dostupan.
Ako ta opcija nije odabrana i najmanje jedan proizvod nije dostupan, narudžba se neće izvršiti, a obnavljajuća narudžba prebacit će se u neaktivnu. Obnavljajuću narudžbu možete ponovno aktivirati u bilo kojem trenutku.
Da biste znali kada će proizvod ponovno biti dostupan, možete se pretplatiti na obavijest na stranici proizvoda, a zatim nastaviti obnavljajuću narudžbu, mijenjajući čak i datum sljedeće narudžbe.

Ako postoji promocija za proizvod koji je uključen u moju obnavljajuću narudžbu, hoću li ostvariti istu pogodnost?

Da, automatski će se primijeniti svaka promocija koja je aktivna u trenutku izvršenja obnavljajuće narudžbe.