• image/jpeg;;;1950s.jpg1950-te
  • image/jpeg;;;1960s.jpg1960-te
  • image/jpeg;;;1970s.jpg1970-te
  • image/jpeg;;;1980s.jpg1980-te
  • image/jpeg;;;1990s.jpg1990-te
  • image/jpeg;;;2000s.jpg2000-te
  • image/jpeg;;;mini.jpg2010-te

1950-te

 


1950-ih - Amway započinje posao u Adi, Michigan. Osnivači Jay Van Andel i Rich DeVos osmislili su naziv Amway kao kraticu za "Američki način".

   

 

1959. - Amway predstavlja na tržištu svoj prvi proizvod Organsko sredstvo za čišćenje - jedno od prvih biorazgradivih, koncentriranih višenamjenskih sredstava za čišćenje na svijetu. Organsko sredstvo za čišćenje postaje najprodavaniji proizvod i započinje nasljeđe našeg osviještenog i pažljivog odnosa prema okolišu.

1960-te

 


1960-tih - Amwayeva filozofija se nastavlja širiti diljem svijeta, kroz prodaju i ponudu proizvoda.

   

 


U listopadu 1962., Amway otvara svoj prvi Međunarodni ured u Londonu, Ontario, Kanada. Ovo će biti druga zemlja od preko 80 budućih zemalja i teritorija u koje će se Amway proširiti.

   





1967. - Amwayeva prodaja dostiže 50 milijuna $.

   



1968. - Artistry marka debitira s 11 proizvoda i 37 nijansi. Artistry postaje jedna od pet najprodavanijih premium marki za njegu kože*.

*Source: Euromonitor International Limited; www.euromonitor.com/amway-claims

1970-te

 


1970-tih - Amway kupuje Nutrilite, izlazi na još osam međunarodnih tržišta i proširuje svoje svjetsko sjedište na gotovo 1 milijun kvadratnih metara.

   


1971. - Amway otvara svoj prvi inozemni ured u Sydneyu, Australija. Zašto Australija? Kao što je opisao naš suosnivač Rich DeVos ovim riječima, "to je bilo najudaljenije mjesto, pa smo rekli, dobro, ako ćemo moći raditi tako daleko, onda ćemo moći raditi bilo gdje drugdje." Suosnivač Jay Van Andel je napravio nešto što nitko prije nije.

   

 



Prva Amwayeva podružnica u Europi otvorena je u mjestu Milton Keynes, Buckinghamshire, Ujedinjeno Kraljevstvo.

1980-te

 


1980. - Amwayeva prilika postaje dostupna i u dodatnih 20 zemalja pomoću više od 1 milijuna distributera.

   

 


1981. - Amwayev hotel Grand Plaza otvara se u Grand Rapidsu, Michigan, SAD. Ovaj hotel od četiri zvjezdice sa 682 sobe postaje jedno od najpoznatijih mjesta koje će jačati i razvijati zajednicu zapadnog Michigana.

   

 



1984. - Amway slavi 25. godišnjicu.

1990-te

 

1990-tih - Amway se proširuje na dodatnih 33 tržišta diljem svijeta, uključujući Kinu i Južnu Afriku. Kroz napore naših distributera, zaposlenika i poslovnih partnera diljem svijeta, Amway se više nego udvostručio tijekom desetljeća.

2000-te

 


2000. - Novi milenij donosi nova partnerstva, inovacije i nove napore koji pomažu Amwayu u ostvarivanju njegove vizije pomaganja ljudima da žive bolje.

   

 


2003. - Pokreće se Amwayeva One by One kampanja za djecu. Kroz ovu kampanju cijela Amwayeva obitelja sakuplja sredstva kao bi promijenila živote djece diljem svijeta.

   

 


2006. - Nutrilite otvara Centar za optimalnu vitalnost. Ova ustanova smještena u Kaliforniji predstavlja svjetsku suradnju stručnjaka koji su posvećeni pomaganju ljudima u postizanju optimalne vitalnosti.

   

 

Amway UK otvara edukativni centar (Flagship Experience Centre (FEC)) u Londonu. Novootvoreni centar služi kao središte za podučavanje starih ANP-a, ali i kao potpora novim ANP-ima u gradnji njihovog posla.

2010-te


2010. - Amwayev centar - centar za zabavu i događanja s 20.000 sjedala otvara se u centru grada Orlando, Florida, SAD. Amwayev centar je mjesto okupljanja NBA košarkaškog tima Orlando Magic.

Amway otvara novi poslovni centar pokraj Krakova u Poljskoj, omogućujući pritom tehnološku i marketinšku podršku Amwayevim europskim podružnicama.